lørdag den 1. februar 2014

11 dage med fremskridt.

Der er nu gået 11 dage siden jeg begyndte min nye sunde livsstil. Jeg har haft svært ved at holde mig til kun kød/fisk og grøntsager, og er derfor begyndt at prøve nye alternative til kulhydraterne ved middagsmåltiderne. Og der har jeg fundet Nettos fantastiske udvalg af økologiske tiltag fra Urtekram:
- Røde ris
- Sorte ris
- Sorte linser
- Quinoa - hvide linser
- Rosiner
Det er super lækre alternativer, og har et højt proteinindhold, hvilket er godt sammen med meget træning.

Og det er netop, det jeg har fokuseret på. I stedet for at leve helt efter kostplanen, har jeg øget min træning i stedet. Jeg træner ca. 2 timer dagligt, og det har allerede givet pote.
Jeg målte mig de forskellige steder på kroppen, som jeg også målte, før jeg begyndte på bikini bootcampen, og jeg har allerede tabt minimum 2 cm alle steder!

Jeg er blevet så glad for den hårde træning, at jeg nu vil træne op til det sindssyge Nordic Race, som mange aviser skriver om, I kan jo komme med! :) I kan læse mere om forhindringsløbet her: http://nordicrace.dk/the-sprint-kbh/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar