mandag den 20. januar 2014

Begyndelsen er altid svær

En plan er kun en rette snor.
Det er det i hvert fald for mig, for min plan for i dag holdte i hvert fald ikke helt, som jeg havde håbet på. Men hvorfor er det egentlig så svært at lave om på sine gamle vaner? Måske fordi de netop er vaner..
Dagens frokost i skolen - svært at lade være. ;)
Morgen gik faktisk som den skulle med et stort glas vand, da jeg stod op, efterfulgt af morgenmaden som planlagt tun, nødder og blåbær og en halv liter vand - MEN...

Så kom jeg i skole, og eftersom at jeg går på hotel- og restaurantskolen, og er ved at tage grunduddannelsen i gastronomi, så laver vi altså meget mad, og det vigtigste for en kok, er at smage på maden, så det er svært kun at holde sig til kød og grøntsager, men det gik dog okay..
Men på grund af maden i skolen, fik jeg ikke spist min frokost med kyllingestrimler og salat til.

Jeg var til gengæld til Kettlecross, som planlagt, og det var en hel fantastisk træning, hård men virkelig god!

Og nu skal jeg lave noget aftensmad, og det må meget gerne holde sig til planen, men så glemsom som jeg nu engang er, så har jeg selvfølgelig glemt at tage laksen ud af fryseren, så det bliver nok noget makrel i citron med stegte grøntsager, man må jo være kreativ. ;)

God mandag alle søde læsere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar