søndag den 19. januar 2014

Nyt år, nu begyndelse, ny livsstil

2014 er begyndt, og halvdelen af Danmark er begyndt på den "nye bedre livsstil". Vi ved alle, at dette kun vare i ca. en måned måske to, hvis man har en stærk vilje. Og det samme gælder mig, min vilje er bare så sløv, at jeg ikke engang er begyndt endnu.. MEN
Jeg har fundet en fantastisk inspiration - Anne Bech!
Hun har udgivet tre virkelig gode bøger, som er meget pædagogiske og meget inspirerende, du kan finde børgerne i de fleste boghandlere og supermarkeder, jeg har f.eks. købt mine i Føtex:
- Bikini Bootcamp
- FIT på 100 dage
- Guide til gudindekrop

Der er flere kendte der udtaler sig om disse forløb, som selv har prøvet dem f.eks. Christiane Schaumburg-Müller, som er virkelig positiv over for Bikini Bootcampen, som varer 28 dage.
Denne bootcamp vil jeg også prøve.

Jeg begynder i morgen, mandag, og vil opdatere jer her på bloggen, for hvordan det går gennem alle 28 dage, og det vigtigste, om det overhovedet virker! :)

Anne Bech skriver i sin bog, at det vigtigste er planlægningen, derfor vil jeg nu sætte mig ned og planlægge den næste uges måltider og træning.

Fortsat god søndag alle læsere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar